Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

7. Czółenka IDEAL z ćwiekami

Hej :)

Dzisiejszy post oczywiście o butach. Kupiłam je około rok temu w hurtowni Sigma, zapłaciłam za nie ok 47zł. Nie była to oczywiście przecena, ale nie potrafiłam się "oprzeć" tym cyferkom :)

Marka: Ideal (francuski producent obuwia)
Obcas:  9 cm
Platforma: 1 cm

Wkładka jest skórzana, wierzch wykonany z zamszu sztucznego.
Ćwieki na pięcie NIE SĄ przyklejone, co jest ważne, ponieważ nie powinny odpaść.

Zapięcie na nodze z początku było dla mnie problemowe. Dlaczego? Otóż jest jedna dziurka i żeby zapiąć pasek, musiałam nieźle naciągać guzik (który jest na malutkiej gumce, mało rozciągliwej), ponieważ otwór znajduje się o 2-3mm za blisko. Choć moja noga nie należy do tęgich, jest najzwyczajniej w świecie szczupła, wąska to miałam tutaj niemały problem na początku.
Z biegiem czasu, podczas kolejnego zakładania czółenek, gumeczka przy guziku się trochę wyrobiła i naciąga się, ale pewnie do czasu aż niestety pęknie.

Taki model obuwia powinny wybierać kobiety, które mają krótkie nogi, łydki staną się smukłe :) Tutaj ważne jest właśnie to zapięcie, PONIŻEJ kostki.

Noszenie ich jest naprawdę komfortowe, pasek trzyma lepiej nogę, zaś w środku mamy na długości miękkie wypełnienie (widać na pierwszym zdjęciu), także nie musiałam dokupywać wkładki. Obcas dobrze usytuowany. Śmiało stwierdzam, że "do biegania" na codzień, są jak znalazł.







6 komentarzy:

  1. O w takich mogłabym biegać. Dla mnie idealny obcas i z profilu wyglądają na bardzo stabilne. Jako tradycjonalistka pozbyłabym się cekinów :P chociaż dodają pazura

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus dla ćwieków, że nie są przyklejone!
    a co do malowania to maluję ostatnio przeważnie farbkami akrylowymi+cienki pędzelek, jeszcze daleko mi do perfekcji ale się uczę :)
    Ale zdarza mi się tez lakierami wzorki robić -wtedy też z pędzelkiem cienkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jakis pedzelek specjalny do paznokci czy po prostu jakikolwiek byle cienki? :)

      Usuń
  3. fajne, podobają mi sie te ćwieki :)
    chociaż obcas trochę nie w moim stylu .. albo noszę buty płaskie, a jak szpilki to mega wysokie (15-16 cm) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja je kupilam w zasadzie tylko przez to, ze maja cwieki :P

      Usuń