Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

14. Weekendowo, mejkapowo cz.2

Hej!

Dziś niedziela, czeka mnie wyjście do.. teściowej ( ]:-> ), więc postanowiłam taki w sumie codzienny makeup zrobić. Trochę mi nie wyszedł, ale uczę się na błędach, więc mam nad czym popracować :)
Korektora nie używałam, ostatnio ograniczam ten produkt.

Użyte:

Twarz
- krem Ziaja Ulga
- mieszanka podkładów mineralnych: Coastal Scents Medium i Lure Beauty Light Cool Matte
- wykończenie - kosmetyczne mikrosfery Coastal Scents
- róż - mika Ruby Coastal Scents
Oczy
- paletka 88 original Coastal Scents
- mika Ruby CS
- zewnętrzny kącik - cień sypki Twinkle Pure Luxe
- tusz Maybelline Turbo Boost
- Eyeliner Wibo
Usta
- wazelina + Szminka Rimmel Lasting Finish - Heartbreaker




z tyłu córa :P



Do napisania! Muszę iść.. choć tak mi się nie chce..

5 komentarzy:

  1. uuu...wizyta u teściowej..ja na szczęście swoją odwiedzam (tylko/aż?) 2 razy w roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki look. Połączenie "jeszcze dziewczynka, a już kobieta" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. doprawdy piękny makijaż :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń